Kezdőlap » Köz(!)-szolgálat

Köz(!)-szolgálat

Írta: pannka98

2025. 06. 11.

Az ország fővárosa a csőd szélén áll. Politikai érvek repkednek minden oldalról, a közösségi közlekedés finanszírozása bizonytalan, miközben tízmilliárdokból kezdett egy hozzávetőleg 20-30 éves saját projektet Budapest vezetése. Az átlagember meg áll a villamoson, 30 fokban. Mert a főpolgármester így tiltakozik az ellen, amit 6 éves működése hozott létre a főváros élén.

A politikai viták azokon csapódnak le, akiknek a szolgálatára felesküdött a városvezetés. Képzeljük el, hogy Debrecenben a polgármester egyszer csak leállítja a tömegközlekedést vagy bezáratja a strandot nyáron, vagy lemondja a Virágkarnevált politikai zsarolásként.

Egy önkormányzat csak akkor vállaljon nem kötelező feladatokat, mint a tízmilliárdokba kerülő rákosrendezői pályaudvar helyére álmodott új városrész, amikor az alapműködést jelen esetben a közösségi közlekedést fenn tudja tartani. A mindenkori magyar kormány hazánkban egyedül a Fővárosi Önkormányzat által üzemeltetett tömegközlekedést támogatja kiemelten. Ez olyan távlatokat nyit meg Budapest előtt, amiről más hazai városok még csak nem is reménykedhetnek.

A városvezetés a köz szolgálata kell legyen. El kell kerülni minden eszközzel, hogy egy-egy polgármester túszul ejthesse a városlakókat, s politikai viták rendezéséhez ütőkártyaként se szolgáljanak a kiszolgáltatott emberek! A polgármester és a képviselők dolga a város működtetése és fejlesztése, nem pedig öncélú politikai játszmák és csaták.

Ami még érdekelhet

Debrecen mindenek előtt!

Legfelkapotabb bejegyzéseink